نسخه چاپي
ارسال به ديگران
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در رويداد دانش افزايي روابط عمومي حرفهاي تأكيد كرد:
مسئولیت ویژه روابط عمومیها در برقراری ارتباط دوسویه میان مردم و مسئولان/ ضرورت شفافیت در اطلاع رسانی به ذینفعان و فعالان اقتصادی
علی رسولیان روز سهشنبه در رويداد دانش افزايي روابط عمومي حرفهاي وزارت صنعت، معدن و تجارت كه با حضور مدیران روابط عمومی سازمانهای تابعه، استانی و شهرکهای صنعتی سراسر کشور در تهران برگزار شد، گفت: باید جامعه ذینفعان خود را بهدرستی بشناسیم و البته یکی از ذینفعان ما مجموعه تحت مسئولیت ماست که ضرورت دارد ارتباط سازنده میان بخشهای مختلف دستگاهها و مجموعههای صمت شکل بگیرد تا همه ظرفیتهای موجود را به سمت تعالی و دستیابی به اهداف وزارتخانه خود هدایت کنیم.
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: روابط عمومیها علاوه بر اینکه پیام و عملکرد سازمان متبوع خود را به مردم منتقل میکنند، باید بهطور حتم بازخورد نظرات آنها را به مجموعه مدیران خود نیز ارائه کنند تا آثار تصمیمات از دید مردم بهدرستی برای مدیران تشریح شود و موارد بهدرستی در روند تصمیم گیریها اعمال شوند.
به گزارش روابط عمومي سازمان صنايع كوچك و شهركهاي صنعتي ايران، علی رسولیان شامگاه سهشنبه با بيان اين مطلب در رويداد دانش افزايي روابط عمومي حرفهاي وزارت صنعت، معدن و تجارت كه با حضور مدیران روابط عمومی سازمانهای تابعه، استانی و شهرکهای صنعتی سراسر کشور در تهران برگزار شد، افزود: باید جامعه ذینفعان خود را بهدرستی بشناسیم و البته یکی از ذینفعان ما مجموعه تحت مسئولیت ماست که ضرورت دارد ارتباط سازنده میان بخشهای مختلف دستگاهها و مجموعههای صمت شکل بگیرد تا همه ظرفیتهای موجود را به سمت تعالی و دستیابی به اهداف وزارتخانه خود هدایت کنیم.
وي اضافه کرد: باید شفافیت در اطلاع رسانی به فعالان اقتصادی در دستور کار باشد، نظرات آنها نیز بهدرستی به مدیران مجموعه منتقل شود؛ همچنین ایجاد ارتباط مناسب میان همه نهادهای سیاسی، اجتماعی و دانشگاهی و ... نیز ضروری است تا فرصتهای موجود برای تقویت امور به بهترین شکل مورد بهره برداری قرار گیرد.
رئيس هيأت مديره و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران ادامه داد: اینکه صنعت کشور در شرایط تحریم چه موقعیتی داشته و چه کمک و خدماتی به کشور ارائه کرده و اینکه از ابتدای دولت سیزدهم در کشور چند واحد صنعتی غیرفعال احیاء شده است، باید از طریق روابط عموميها بهدرستی تشریح و معرفی شود.
رسولیان تصريح کرد: مجموعه اقدامات وزارت صنعت، معدن و تجارت در حوزه دانش بنیانها بسیار بزرگ بوده و باید در یک بسته رسانهای به اطلاع همه مردم و ذینفعان برسد.
تاريخ: 1401/02/27 | ساعت: ٢١:٠٠ | شناسه: ١٧٥٦٥ | تعداد نمايش: 82